Klachtenregeling

Klachtenregeling

Wanneer je een klacht hebt over het handelen van een NVM makelaar, dien je in eerste instantie de klacht schriftelijk (per e-mail of per post) bij de makelaar neer te leggen.

Klacht bespreken

Het kantoor zal samen met je naar een oplossing zoeken. Mocht je er samen niet uitkomen, dan kan je met de klacht ook terecht bij de NVM Consumentenservice.

De NVM is van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur bereikbaar:
Telefoon: 030-6085185
E-mail: info@nvm.nl
Website: NVM Consumentenservice
Zie ook: NVM PDF Algemene Consumentenvoorwaarden Makelaardij

Correspondentie kun je richten aan:
Nederlandse Vereniging van Makelaars o.g. en vastgoeddeskundigen NVM
Afdeling Consumentenvoorlichting
Postbus 2222
3430 DC Nieuwegein

Vragen? Neem dan direct contact met ons op.

Telefonisch:
070 - 350 23 04

E-mail:
info@bvl.nl

Wij zijn beoordeeld met een 9,4.

Bij Burger van Leeuwen staan jouw wensen altijd voorop.